Гарантія

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВЯЗАННЯ І ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

I. Гарантія

  1. Меблі виготовленні з матеріалів що відповідають ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT)
  2. При дотриманні правил ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА ДОГЛЯДУ ЗА МЕБЛЯМИ, гарантійний термін складає 12 місяців з дати відвантаження.
  3. При отриманні меблів покупець повинен перевірити цілісність скла і дзеркал (якщо вони були замовлені), а також цілісність упаковки та деталей в упаковці.
  4. Перед складанням меблів покупець має перевірити деталі на відсутність дефектів. У разі виявлення дефекту, слід призупинити складання, оскільки деталі меблів зі слідами монтажу обміну не підлягають.
  5. Зберігайте фабричну упаковку до закінчення гарантійного терміну, тому що заміна деталей з дефектом здійснюється тільки в заводській упаковці.
  6. Гарантія анулюється, а деталь не підлягає заміні, якщо вона вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь була використана (наприклад були просвердлені фасади, прорізано отвір тощо).

Після закінчення складання зберігайте товарний чек і маркувальні ярлики етикетки з упаковкою до закінчення гарантійного терміну.

 

II.Прийом рекламації

  1. Звернення по якості продукції, приймаються тільки за наявності товарного чека (або видаткової накладної) та самого виробу, або окремих його елементів у заводській упаковці.
  2. В зверненні обовязково вказується, дата придбання, виріб, опис суті звернення, фото фіксація дефекту, фото документів на придбання, фото бірок з упаковкою.
  3. У разі недотримання вказаних в пункті 1 і 2 вимог ,претензії по рекламації не приймаються.
  4. При отриманні меблів покупець повинен перевірити цілісність скла і дзеркал (якщо вони були замовлені), а також цілісність упаковки та деталей в упаковці ,тому що, після прийому покупцем ,рекламації на биті або подряпані скло дзеркала , деталі з механічними пошкодженням не приймаються.
  5. Дефекти, що виникли внаслідок неправильного складання (самостійно покупцем), пошкоджені при доставці або виникли внаслідок неправильної експлуатації, усуваються за рахунок покупця.
  6. Загальні допустимі відхилення:

  • Шагрень плівки ПВХ рівномірно на площині і торцях.
  • Малопомітні риски на фасадах ПВХ МДФ.
  • Мікрополоси (на фасадах ПВХ металік)
  • Темні і світлі смуги, плями (на фасадах ПВХ металік). На фасадах ПВХ металік можуть проявлятися мікрополоси, схожі на розводи, мікроподряпини або на дефект потрісканій лакованій поверхні, темні або світлі смуги, плями, схожі на світліші або темніші області, що змінюють яскравість, що виникають або зникають під певним кутом зору. Вони дефектом не є, а класифікуються як неминучі індивідуальні особливості металізованих плівок. Це обумовлено специфікою технології виробництва цих плівок, наприклад, нерівномірністю поширення спецефектів і т.д. Ці відхилення відстежити не можливо, так як вони з'являються випадково в більшій чи меншій мірі. Тому переробки за якістю зовнішнього вигляду, що стосуються вище перерахованих відхилень, проводитися не будуть.

 

III.Втрата гарантії

  1. Порушено правила й умови зберігання та експлуатації меблів
  2. Покупець самостійно здійснював відновлення чи ремонт меблів
  3. Меблі пошкоджені домашніми тваринами, були піддані впливу високої температури або агресивних рідин чи залиті водою.
  4. Мають ознаки недбалого користування.
  5. Покупцем змінена конструкція виробу або комплектуючих;
  6. Збіг термін гарантії;
  7. Відсутній документ, що підтверджує факт придбання товару покупцем.
  8. Відсутні маркувальні етикетки з упаковкою до конкретного виробу.